Marketingcommunicatie vanop de hoogste plank. De Duitse constructeur Mercedes-Benz promoot haar F-Cell concept in Duitsland en deed dat op een wel erg leuke manier. De Mercedes F-cell rijdt op waterstof en heeft bijgevolg geen enkel effect op de natuur. Dat maakt dat de F-Cell onzichtbaar is voor de natuur, en met die slogan gaan ze verder. Ze plaatsten namelijk LED's over de linkse zijde van de wagen, aan de andere kant monteerden ze een camera die zijn beelden doorstuurt naar de LED's. Dat maakt dat wanneer de wagen rondrijdt het lijkt alsof deze onzichtbaar is. Geniaal. De F-cell zelf zou richting productiefase gaan, wanneer die klaar zou zijn is onbekend.
Recente reacties
Oldtimers opgepast: dit moet je weten voor je de LEZ van Antwerpen of Gent binnen rijdt
Elke winter wanneer het eens koud is en de wind uit het oosten komt roepen we ook met ze'n allen...
Door Adriaan 18 uur geleden
Premie-alarm: Volkswagen ID.4 duikt terug onder de 40.000 euro (2024)
Jammer he Tesla model y is ook onder de 40000€ En als het op techniek, verbruik en gebruiksgemak...
Door kevin 20 uur geleden
Test: Ford E-Transit - houdt een elektrische bestelwagen steek? (2024)
We hebben er even voor moeten graven aangezien Ford het trekgewicht niet vermeldt in de officiële...
Door Joram 22 uur geleden
Laatste kans: Jaguar F-Pace neemt afscheid met twee speciale edities (2024)
Het was ook een dikke prullenbak
Door van Wijk Benjamin 1 dag geleden