Na een goeie zeven jaar afwezig te zijn in het C-segment, wil Nissan het opnieuw proberen met een hatchback. Ze nemen de eerste voorzichtige stappen met de Pulsar.
Wie ons volgt, las al eerder over de Pulsar. We volgden de onthulling, spuiden onze gedachten over een Pulsar Nismo en reden de eerste kilometers met zowel de benzine- als de dieselversie.
Sindsdien begrijpen we dat Nissan een realistische doelstelling behoudt om een klein deeltje van de koek in te nemen tussen de grote namen die de Ford Focus, de Peugeot 308 en al hun vrienden zijn. De Pulsar doet dat door ruimte te combineren met een competitieve prijs, al vergaten de ingenieurs er wat rijplezier aan toe te voegen. Misschien voor de Nismo-variant?
Recente reacties
Juich, oldtimerliefhebber: Gent en Antwerpen laten je straks weer gratis binnen in de LEZ
Zoals je in het artikel kan lezen, gaat het om een wijziging die de Vlaamse Overheid uitgewerkt...
Door Joram 3 uur geleden
Lucien opent Walhalla voor fietsers in Antwerpen
Als je autofans genoeg sponsort, denk ik dat ze voor jou ook wel een artikeltje willen schrijven ;)
Door this 6 uur geleden
Mazda CX-60 (2024) diesel of PHEV: de ultieme Sahara-test
Ook eigenaar ve CX-60 phev, en zo te lezen wordt de aanstaande trip naar Turkije wel spannend hoe...
Door Ruzi 15 uur geleden
Juich, oldtimerliefhebber: Gent en Antwerpen laten je straks weer gratis binnen in de LEZ
Dit klopt dus compleet niet. Juist het tegenovergestelde, ik heb al jaren een (betaalde) toelating...
Door Hans gort 1 dag geleden