De AMG divisie geeft de Mercedes SUV's wat extra pit. De M divisie doet hetzelfde voor de X-modellen van BMW. En dan stuit je op Audi, waar de S- en RS-modellen van de SUV's nog even uitblijven. Tot volgend jaar althans, want dan zouden ze een Q5 S en Q5 RS op de markt lanceren. De Q5 S zou de V6 TFSI meekrijgen vanuit de S4, die zou over 333 pk beschikken. De topvariant, een Q5 RS, zou de 408 pk sterke 3.0 l TFSI krijgen. Uiteraard beschikken ze allebei nog steeds over de quattro-aandrijving. Spannend!
De AMG divisie geeft de Mercedes SUV's wat extra pit. De M divisie doet hetzelfde voor de X-modellen van BMW. En dan stuit je op Audi, waar de S- en RS-modellen van de SUV's nog even uitblijven. Tot volgend jaar althans, want dan zouden ze een Q5 S en Q5 RS op de markt lanceren. De Q5 S zou de V6 TFSI meekrijgen vanuit de S4, die zou over 333 pk beschikken. De topvariant, een Q5 RS, zou de 408 pk sterke 3.0 l TFSI krijgen. Uiteraard beschikken ze allebei nog steeds over de quattro-aandrijving. Spannend!
Recente reacties
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Ik mis wel de rallylichten ... ben ik de enige?
Door JPD 3 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Vooral de EV versie is stevig geprijsd, aangezien die door GWM in China wordt gebouwd. BMW zal...
Door GLENN 3 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Wtf, die prijzen... Wie heeft er zoveel geld teveel om uit te geven aan een klein stadswagentje?
Door FLP 3 dagen geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 4 dagen geleden