Wie zijn hart vasthield met de schrik dat Porsche een kleinere SUV zou bouwen, is bij deze gerustgesteld. Volgens insiders zou Porsche geen baby Cayenne maken omdat ze vrezen nadien minder van de nieuwe Cayenne te kunnen verkopen. Volgens Porsche is dat exact wat er gebeurt in het Audi kamp. Daar zou de Q7 een pak minder verkopen sinds de lancering van de Q5. Hoewel me dat ergens logisch lijkt, lijken met dit toch twee andere segmenten. Zou de Boxster geen Cayman kopers stelen en vice versa?
De nieuwe Cayenne is wel nog steeds de vreemde verschijning binnen het Porsche gamma. Maar hij is wel de belangrijkste. Want 50 procent van de winst die Porsche maakt, is te danken aan de Cayenne -schrijnend- De nieuwe Cayenne gaat vanaf 29 mei bij de dealers staan. Hij krijgt opnieuw een diesel onder de kap en krijgt voor het eerst een hybride variant.
Via Autocar
Recente reacties
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Ik mis wel de rallylichten ... ben ik de enige?
Door JPD 3 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Vooral de EV versie is stevig geprijsd, aangezien die door GWM in China wordt gebouwd. BMW zal...
Door GLENN 3 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Wtf, die prijzen... Wie heeft er zoveel geld teveel om uit te geven aan een klein stadswagentje?
Door FLP 3 dagen geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 4 dagen geleden