Lamborghini’s Centro Stile, de designafdeling van Sant’Agata Bolognese, heeft een speciale designreeks klaar met opvallende kleurcombinaties. De Urus Pearl Capsule moet het eerste volledig productiejaar van de Lamborghini-SUV nog eens extra - sorry - in de verf zetten en klanten leiden naar het personalisatieprogramma.
2019 was het eerste volledige productiejaar van de Urus, Lamborghini’s eerste SUV. Een succesnummer, zo blijkt: meer dan 80 procent van de zowat 8.300 Urus-exemplaren gaat immers naar nieuwe klanten. Die kiezen vooral voor vijftig tinten grijs, zo blijkt.
Lamborghini wil zijn klanten daarom richting Ad Personam sturen, het personalisatieprogramma waar Lamborghini-klanten de kleur en het interieur van hun auto’s volledig naar smaak kunnen aanpassen - en waar ze uiteraard bereid zijn de nodige euro’s voor op tafel te leggen.
De Urus Pearl Capsule laat je kiezen uit drie opvallende maar klassieke Lamborghini-kleuren: Giallo Inti, Arancio Borealis en Verde Mantis. Die kleuren worden gecontrasteerd met een dak, diffusor, spoilerlip en 23-duimsvelgen in glanzend zwart. Ook binnenin keert de tweekleurige combinatie terug, in combinatie met alcantara, carbon en zwart geanodiseerd aluminium.
Recente reacties
Lucien opent Walhalla voor fietsers in Antwerpen
Oei, per ongeluk naar Fietsfans.be gesurfd.
Door JL 3 uur geleden
Dit is de nieuwe Mazda6! Maar hij is niet voor ons...
mooi.
Door patrick De Meyer 1 dag geleden
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 dag geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 1 dag geleden