Er woelt een hevige strijd in reclameland. De ene hippe advertentie is nog maar net gelanceerd, of er staat er al een andere klaar om alle aandacht op te eisen. Dit keer trekt VW aan de bel om alle ogen op hen te richten. Ze komen namelijk op de proppen met een heuse eetbare advertentie. In het kader van de lancering van de Golf R in Zuid-Afrika hebben de marketingjongens deze "Eat the Road" campagne bedacht. Hiermee verwijzend naar de gretigheid waarmee de Golf R kilometers asfalt weet te verslinden.
Dit artikel brengt ons bij een leuke vraag: Welke advertentie of reclamevideo verdient er volgens jullie nog een originaliteitsprijs?
![](/sites/default/files/media/archief/nieuws/6675/13490179121252917851_1.jpg)
Recente reacties
Gerucht: Importheffing Chinese EV's klimt naar 25% (en dat is slecht nieuws voor Westerse merken)
Deze prijzen zijn toch mindblowing? Dit is toch te zot voor woorden? De jeugd maakt zich zorgen...
Door Mathieu 2 dagen geleden
Vraag: Moet deze Volkswagen ID.3 Harlekin in productie?
Ik heb ooit ergens gelezen dat de panelen niet individueel werden gespoten. Eerder werden er...
Door Vitch 4 dagen geleden
België krijgt nieuwe Wegcode: dit verandert er in 2026
Op de dagen van wisselen is het altijd chaos. Ik woonde vroeger in een straat met alternerend...
Door Adriaan 4 dagen geleden
België krijgt nieuwe Wegcode: dit verandert er in 2026
Waarom gedaan met alternerend parkeren?
Door Kurt T 4 dagen geleden