General Motors legt de lat voor de Europese constructeurs meteen erg hoog. Ze zal namelijk een garantie bieden van 8 jaar of 160.000 kilometer op de batterij die in de Chevrolet Volt schuilt. Daarbij komt nog eens dat de garantie over te dragen is bij de verkoop van de Volt aan een tweede eigenaar. Die garantie is uiteraard de langste en de beste die momenteel te vinden is op de elektrische/hybride markt.
De garantie dekt de hele batterij, geen addertjes onder het gras dus. Alle 161 componenten worden gedekt, en maar goed ook. Want een nieuwe batterij kost je al gauw 8.000 à 10.000 dollar. We zijn benieuwd of Europese en Oosterse constructeurs dat niveau snel kunnen evenaren.
Via Carscoop
Recente reacties
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Ik mis wel de rallylichten ... ben ik de enige?
Door JPD 3 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Vooral de EV versie is stevig geprijsd, aangezien die door GWM in China wordt gebouwd. BMW zal...
Door GLENN 3 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Wtf, die prijzen... Wie heeft er zoveel geld teveel om uit te geven aan een klein stadswagentje?
Door FLP 3 dagen geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 5 dagen geleden