Als ik aan Buick denk, denk ik aan gepensioneerde Amerikanen. Blijkbaar heeft Buick ergens in zijn geschiedenis een sportieve lijn zitten die bestond uit wagens met turbomotoren. Meer moest GM niet hebben om de Opel Insignia OPC te converteren naar een Buick Regal GS. Het gaat nog wel over een concept, maar veel concept is hier niet meer aan. Leuk detail is dat de Regal GS niet over de 325 pk sterke 2.8 V6 Turbo beschikt van de Insignia OPC.
Bij Buick willen ze uitsluitend viercilinders gebruiken op hun Regal. Daarom gebruiken ze de geblazen 2.0 viercilinder. Ze hebben de 2 liter wel getuned zodat hij nu 255 pk en 400(!) Nm voortbrengt. De vierwielaandrijving uit de OPC en Saab Turbo X blijven wel aanwezig.
Recente reacties
Dacia Duster krijgt nog dit jaar gezelschap van zevenzits ‘Bigster’
Is de bigster ook verkrijgbaar in een vijfzitter,voor meer bagageruimte te hebben? Mvg Dave
Door Muller dave 1 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een vennootschap en rij elektrisch... De wagen laadt ik thuis op en kreeg van de overheid...
Door David 1 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Geloof je het zelf? Stroohm wilt dit natuurlijk, want dan kunnen zij dik cashen. Maar dit is...
Door this 1 uur geleden
Kia EV9 GT komt eraan, krijgt “enorm vermogen” (2024)
Als je geen woekerprijzen hebt bij het openbaar laden (ze bestaan gelukkig), kom je nog steeds...
Door this 8 uur geleden