Tegen een Porsche GT2 zijn er maar weinigen die neen zeggen, desondanks vond 9ff dat het allemaal nog wat beter kon. De tuner maakte de wagen een pak sportiever onder de motorkap en voegde zelfs een leuke applicatie voor de bestuurder toe. Allereerst, de wagen heet voluit 9ff GT2 670. 9ff is de naam van de tuner, GT2 het model van Porsche en de 670 indiceert naar het aantal pk's dat ze onder de motorkap creërden. U las het goed, 670pk en een maximum koppel van 800Nm, dat is 140pk en 120Nm meer dan de standaard GT2.
Ik sprak daarnet over leuke gadgets voor de bestuurder, wel, 9ff voorzag een uitlaatsysteem dat gecontroleerd kan worden van binnenuit. Wil je meer of minder geluid? Je kan het allemaal zelf instellen. Sprint naar 100 km/u doet het met zijn 670 pk in amper 3,6 seconden. 200 km/u haalt hij op 9,8 seconden en de 300 bereik je na zo een 25,8 seconden.
bron: autoweek
Ik sprak daarnet over leuke gadgets voor de bestuurder, wel, 9ff voorzag een uitlaatsysteem dat gecontroleerd kan worden van binnenuit. Wil je meer of minder geluid? Je kan het allemaal zelf instellen. Sprint naar 100 km/u doet het met zijn 670 pk in amper 3,6 seconden. 200 km/u haalt hij op 9,8 seconden en de 300 bereik je na zo een 25,8 seconden.
bron: autoweek
Recente reacties
Officieel: Renault Symbioz neemt het over van de Mégane… break? (2024)
Renault zegt het niet met zoveel woorden, maar daar lijkt het alleszins wel op. Die verbrandings-...
Door Joram 2 uur geleden
Officieel: Renault Symbioz neemt het over van de Mégane… break? (2024)
Nutteloos hoog toch niet, de hoogte komt bijna puur door die batterijen die er onder liggen. Want...
Door this 2 uur geleden
Officieel: Renault Symbioz neemt het over van de Mégane… break? (2024)
Waarom zou deze niet in hun vizier zitten? Het is toch nog steeds een nutteloos hoge/zware SUV?
Door FLP 19 uur geleden
Kia EV9 GT komt eraan, krijgt “enorm vermogen” (2024)
1000 km in 1 keer rijden zonder te stoppen, moet je dan gebruik maken van een pamper? of plas je...
Door Adriaan 19 uur geleden