Dit zou de ultieme Aston moeten worden. Hij zal dan ook met zijn vraagprijs van 1,2miljoen pond duurder zijn dan de niet goedkope Bugatti Veyron. Eén van prijsbepalers zal het carbonfiber chasis zijn in combinatie met een aluminium koetswerk. De productie zal dan ook gelimiteerd blijven tot 77 stuks. De nieuwe super-aston zal aangedreven worden door een 7 liter v12 die 650 paarden voortbrengt. Van 0 naar 96km/u(60mph) zal in 3,5 seconden gaan en hij zal het voor bekeken houden rond 350km/u(220mph).
(via autoexpress)
Dit zou de ultieme Aston moeten worden. Hij zal dan ook met zijn vraagprijs van 1,2miljoen pond duurder zijn dan de niet goedkope Bugatti Veyron. Eén van prijsbepalers zal het carbonfiber chasis zijn in combinatie met een aluminium koetswerk. De productie zal dan ook gelimiteerd blijven tot 77 stuks. De nieuwe super-aston zal aangedreven worden door een 7 liter v12 die 650 paarden voortbrengt. Van 0 naar 96km/u(60mph) zal in 3,5 seconden gaan en hij zal het voor bekeken houden rond 350km/u(220mph).
(via autoexpress)
Recente reacties
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Ik mis wel de rallylichten ... ben ik de enige?
Door JPD 3 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Vooral de EV versie is stevig geprijsd, aangezien die door GWM in China wordt gebouwd. BMW zal...
Door GLENN 3 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Wtf, die prijzen... Wie heeft er zoveel geld teveel om uit te geven aan een klein stadswagentje?
Door FLP 3 dagen geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 5 dagen geleden