Op een nieuwe M5 break blijft het nog een tijdje wachten, BMW zal in Frankfurt eerst de sedan variant gaan voorstellen. We weten echter allemaal dat die break er komt, en dat maakt sommige tuners wat melancholisch, Edo Competition bijvoorbeeld. Zij geven hun laatste blik op die heerlijke (en ondertussen verleden) V10. De tiencilinder krijgt een ECU update en is daarmee nu 555 pk sterk, standaard is die er 500 sterk. Verder werden er ook nieuwe luchtfilters geïnstalleerd en krijgt de M5 een nieuw uitlaatsysteem.
Met die nieuwe cijfers trekt hij de sprint naar 96 km/u in 4,2 seconden, dan is een halve seconde sneller. Ook de topsnelheid werd opgetrokken tot 305 km/u. Verder merken we enkele optische aanpassingen, twintig inchers in nieuw Dunlop-rubber en een herwerkt interieur.
Recente reacties
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Ik mis wel de rallylichten ... ben ik de enige?
Door JPD 2 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Vooral de EV versie is stevig geprijsd, aangezien die door GWM in China wordt gebouwd. BMW zal...
Door GLENN 2 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Wtf, die prijzen... Wie heeft er zoveel geld teveel om uit te geven aan een klein stadswagentje?
Door FLP 2 dagen geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 3 dagen geleden