De komende jaren gaan we dit meer en meer zien, nieuwe verkoopkanalen voor mobiliteit. Eerder zagen we al winkelketens private lease aanbieden, nu is het de beurt aan de verzekeraars, Baloise gaat als eerste met de eer lopen.
Eigenlijk is een verzekeraar veel logischer dan een winkelketen. Bij een auto neem je een verzekering dus waarom niet andersom? Baloise gaat niet zomaar de private leasingmarkt op, ze doen het samen met de leasingboys van ALD Automotive. De vraag is wie de volgende gaat zijn om ons een auto aan te bieden. Wat zeker is, is dat verschillende sectoren de private lease markt hebben geroken. Wat uiteindelijk tot meer aanbod zou moeten leiden. Nu nog de "conservatieve" Belgische markt overtuigen. In België zitten er al 10.000 mensen op de private lease formule, maar dat is is nog maar een fractie van pakweg Nederland.
Recente reacties
Dacia Duster krijgt nog dit jaar gezelschap van zevenzits ‘Bigster’
Is de bigster ook verkrijgbaar in een vijfzitter,voor meer bagageruimte te hebben? Mvg Dave
Door Muller dave 11 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een vennootschap en rij elektrisch... De wagen laadt ik thuis op en kreeg van de overheid...
Door David 11 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Geloof je het zelf? Stroohm wilt dit natuurlijk, want dan kunnen zij dik cashen. Maar dit is...
Door this 11 uur geleden
Kia EV9 GT komt eraan, krijgt “enorm vermogen” (2024)
Als je geen woekerprijzen hebt bij het openbaar laden (ze bestaan gelukkig), kom je nog steeds...
Door this 18 uur geleden