De tekenaars bij Opel kloppen overuren, want na de Insignia Grand Sport krijgt ook de breakversie een GSi-behandeling.
Dat er weinig verschil zit tussen beide Insignia-versies mag duidelijk zijn. Een dikke bodykit met 20 inch wielen en een Brembo remmenset erbij, dat is het recept van deze rode rijders.
nieuwe motorisatie
Ook de Sports Tourer heeft recht op de 260 pk sterke 2.0 viercilinder turbo met 4x4. In 7,5 seconden jaag je hem naar de 100 km/u, het verbruik ligt op 8,7 l/100 km (NEDC).
Maar Opel blijft niet stilzitten, de gisteren gepresenteerde 2.0 Biturbodiesel krijgt een GSi-label opgekleefd, zodat je in deze trim ook lekker met 210 dieselpaarden kan rondrijden. 7,9 seconden duurt de 0-100 hier, een snelheid van 231 km/u is het maximum dat je eruit krijgt. Volgens Opel ligt het verbruik hier op 7,3 l/100 km (NEDC).
Recente reacties
Lucien opent Walhalla voor fietsers in Antwerpen
Oei, per ongeluk naar Fietsfans.be gesurfd.
Door JL 2 uur geleden
Dit is de nieuwe Mazda6! Maar hij is niet voor ons...
mooi.
Door patrick De Meyer 1 dag geleden
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 dag geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 1 dag geleden