Audi wil duidelijke uiterlijke verschillen gaan creëren binnen hun gamma om zo premium gevoel te kunnen garanderen.
Want wees nu eerlijk: De Audi’s van de laatste jaren zijn steeds meer en meer op elkaar begingen lijken en als je dan meer dan 70.000 euro neer legt om met je Audi A7 rond te toeren dan wil je niet dat er iemand jou een opmerking geeft over hoe mooi je A5 wel is.
Uiterlijk gelijk
Waarom een merk, dus niet alleen Audi, verkiest voor eenzelfde uiterlijk vertoon heeft een duidelijke reden. Herkenbaarheid en verbondenheid te veroorzaken, wat heel belangrijk is als je nieuwe markten probeert te betreden. Laat die herkenbaarheid nu net zo belangrijk zijn om de poging van Audi om de Chinese markt te betreden tot een goed eind te brengen.
Toekomst
Nu ze voet aan land hebben gezet in China heeft Rupert Stadler, CEO van Audi, verkondigt bij onze collega’s van Autocar dat de algemene verbondenheid terug gaat minderen om zo weer een duidelijker verschil in klasse te kunnen bekomen. We kunnen al een klein verschil zien tussen de nieuwe Audi A7 en de allerkleinste cross-over, de Audi Q2.
Recente reacties
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Ik mis wel de rallylichten ... ben ik de enige?
Door JPD 1 dag geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Vooral de EV versie is stevig geprijsd, aangezien die door GWM in China wordt gebouwd. BMW zal...
Door GLENN 2 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Wtf, die prijzen... Wie heeft er zoveel geld teveel om uit te geven aan een klein stadswagentje?
Door FLP 2 dagen geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 3 dagen geleden