Nu BMW haar garantieperiode optrekt van 2 naar 3 jaar vroegen we ons af; Hoe belangrijk vinden klanten die garantietijd eigenlijk?
Merken zoals Kia (7 jaar) en Hyundai (5 jaar) gebruiken hun royale garantieperiode als verkoopargument. Ander merken lopen iets minder te koop met die garantieperiode. Denk maar aan Toyota en Mitsubishi die ook beiden 5 jaar bieden.
BMW, die vervoegt zich nu in dat groepje van 'meer garantie bieden dan de norm' door alle modellen 3 jaar waarborg te geven (of 200.000 km). Daarmee is het trouwens de eerste premium Duitse constructeur in België die de stap neemt. Of dat een grote impact gaat hebben op de verkoop? Tja, dat kunnen we enkel aan jullie vragen... want:
Hoe belangrijk vinden jullie de garantie bij aankoop van een nieuwe wagen?
Recente reacties
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Dus liever volle pot betalen, dan met overschot aan zonnepanelen ? En 2 aansluitingen... Als...
Door David 4 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
In mijn ogen helemaal niet zo dom. Dit heb ik zelf ook al overwogen wanneer ik full elektrisch zou...
Door Maarten 19 uur geleden
Dacia Duster krijgt nog dit jaar gezelschap van zevenzits ‘Bigster’
Is de bigster ook verkrijgbaar in een vijfzitter,voor meer bagageruimte te hebben? Mvg Dave
Door Muller dave 22 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een vennootschap en rij elektrisch... De wagen laadt ik thuis op en kreeg van de overheid...
Door David 22 uur geleden