Lotus moet terug staan waar het hoort. In de jaren '70-'90 was Lotus bedoeld om merken als Ferrari, Lamborghini en Maserati het leven zuur te maken. Ik hoef er geen tekening bij te maken als ik zeg dat Lotus op dit moment niets in de pap te brokken heeft in dat segment. Lotus is verstoten en weggeduwd in een eenzaam hoekje waar het amper groeimogelijkheden heeft. Eigenaar *Datuk Syed Zainal Abidin Syed Mohamed Tahir *heeft daar duidelijk genoeg van en wil Lotus terug op haar oorspronkelijke pad brengen. Eindelijk, want de arabier heeft Lotus tien jaar laten verkommeren. Amper 1 model werd er gelanceerd, de Evora. Opdracht nummer één is dus het lanceren van een nieuw model dat het te bewandelen pad aangeeft. Een nieuwe wind door Lotus, nieuwe modellen, terug in het hoogste segment en eindelijk terug leuk en spannend nieuws!
Recente reacties
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Ik heb een DS7 diesel. Kijk, er wordt steeds vergeleken met Duitsers. Dat mag maar moet dit? Ik heb...
Door Jan Verbanck 2 uur geleden
Test: Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI (2024)
Dat hangt er van af wat je wilt, deze versie doet nog altijd minder dan 10 sec naar 100km/u. Wat...
Door this 6 uur geleden
Lichte vracht voor particulieren: hoe zat dat weer? (2024)
Vermoedelijk ga je die sluiting wel op een of andere manier definitief moeten maken. Dus...
Door this 6 uur geleden
Adieu, GTX: Volkswagen trekt stekker uit sportief, elektrisch label
Wie koopt nu ook zo’n GTX als je voor minder geld een meer sportieve concurrent kan kopen, zoals...
Door Edison 20 uur geleden