Lotus heeft het door: vernieuwen is de boodschap

Lotus moet terug staan waar het hoort. In de jaren '70-'90 was Lotus bedoeld om merken als Ferrari, Lamborghini en Maserati het leven zuur te maken. Ik hoef er geen tekening bij te maken als ik zeg dat Lotus op dit moment niets in de pap te brokken heeft in dat segment. Lotus is verstoten en weggeduwd in een eenzaam hoekje waar het amper groeimogelijkheden heeft. Eigenaar *Datuk Syed Zainal Abidin Syed Mohamed Tahir *heeft daar duidelijk genoeg van en wil Lotus terug op haar oorspronkelijke pad brengen. Eindelijk, want de arabier heeft Lotus tien jaar laten verkommeren. Amper 1 model werd er gelanceerd, de Evora. Opdracht nummer één is dus het lanceren van een nieuw model dat het te bewandelen pad aangeeft. Een nieuwe wind door Lotus, nieuwe modellen, terug in het hoogste segment en eindelijk terug leuk en spannend nieuws!

 

via NST

 

Laatst gepubliceerd

Reacties

Uw reactie

Recente reacties

Laatste rijtesten

Alle rijtesten

Laatste reportages

Alle reportages

Laatste nieuws

Alle nieuws