Iedereen en alles moet meegaan met zijn tijd. Zo ook de logo's van de verschillende autoconstructeurs. Audi vond het tijd om het hare een beetje te opwaarderen met dit als resultaat!
Wat voornamelijk opvalt is dat het logo nu driedimensionaal lijkt en het is voorzien van een chromen look. Het lettertype waarin de merknaam is geschreven heeft eveneens een andere styling gekregen en is naar links verschoven. Ter vergelijking ziet u hieronder het oude logo!
Recente reacties
Lucien opent Walhalla voor fietsers in Antwerpen
Oei, per ongeluk naar Fietsfans.be gesurfd.
Door JL 2 dagen geleden
Dit is de nieuwe Mazda6! Maar hij is niet voor ons...
mooi.
Door patrick De Meyer 3 dagen geleden
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 3 dagen geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 3 dagen geleden