Net zoals vele andere merken moet Land Rover zich schikken naar de grillen van de financiële crisis. Daarom wordt er gesnoeid in de budgetten van de marketing. Dit wordt zichtbaar bij het schrappen van de G4 Challenge, een rally waarbij verschillende modellen uit het Land Rover-gamma allerhande hindernissen moeten overwinnen. Deelnemers worden geselecteerd uit zelfverklaarde avonturiers en Land Rover-klanten. Land Rover stelt dat het voorstellen van producten in 2009 prioriteit krijgt op het organiseren van imago-evenementen.
Het geld dat werd ingezameld met verschillende acties rond de G4 Challenge ging steeds integraal naar het Rode Kruis-fonds. Land Rover benadrukt dat het steunen van dit goede doel niet in het gedrang komt door het schrappen van de G4 Challenge.
bron: Autoweek.nl
Recente reacties
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Ik heb een DS7 diesel. Kijk, er wordt steeds vergeleken met Duitsers. Dat mag maar moet dit? Ik heb...
Door Jan Verbanck 14 uur geleden
Test: Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI (2024)
Dat hangt er van af wat je wilt, deze versie doet nog altijd minder dan 10 sec naar 100km/u. Wat...
Door this 18 uur geleden
Lichte vracht voor particulieren: hoe zat dat weer? (2024)
Vermoedelijk ga je die sluiting wel op een of andere manier definitief moeten maken. Dus...
Door this 18 uur geleden
Adieu, GTX: Volkswagen trekt stekker uit sportief, elektrisch label
Wie koopt nu ook zo’n GTX als je voor minder geld een meer sportieve concurrent kan kopen, zoals...
Door Edison 1 dag geleden