We kregen deze nieuwe coupé van Hyundai, die jammer genoeg niet voor de Europese markt bestemd is, reeds te zien op de auto show in New York in lente van dit jaar. Nu echter lanceert die aziatische merk een promotiefilmpje dat bestemd is voor de Zuid-Koreaanse markt om ons nog iets meer te doen verlangen naar de komst van deze toch wel aardig ogende wagen. Ik vind dat hij iets weg heeft van Infiniti G37 coupé , die we in de loop van volgend jaar wél mogen verwachten op het continent. In het filmpje kan je zien hoe de Genesis zich al driftend en racend een weg baant door de middle of nowwhere. Het komt allemaal zeer verleidelijk en strak over.
Qua motoren ziet het er voor de Amerikanen ook niet slecht uit. Ze kunnen namelijk kiezen uit een 2,0 liter turbomotor, goed voor 212 tot 223 pk -afhankelijk van het type brandstof- en 294 Nm koppel. Deze motor wordt gekoppeld aan een 6-versnellingsbak, of een 5-versnellingsbak automaat. Voor wie meer wil, is er de 3,8 liter V6, goed voor 306 tot 310 pk en 357 Nm koppel. Het topmodel trekt naar de 100 in minder dan 6sec!
via autoblog.com
We kregen deze nieuwe coupé van Hyundai, die jammer genoeg niet voor de Europese markt bestemd is, reeds te zien op de
auto show in New York in lente van dit jaar. Nu echter lanceert die aziatische merk een promotiefilmpje dat bestemd is voor de Zuid-Koreaanse markt om ons nog iets meer te doen verlangen naar de komst van deze toch wel aardig ogende wagen. Ik vind dat hij iets weg heeft van Infiniti G37 coupé , die we in de loop van volgend jaar wél mogen verwachten op het continent. In het filmpje kan je zien hoe de Genesis zich al driftend en racend een weg baant door de middle of nowwhere. Het komt allemaal zeer verleidelijk en strak over.
Qua motoren ziet het er voor de Amerikanen ook niet slecht uit. Ze kunnen namelijk kiezen uit een 2,0 liter turbomotor, goed voor 212 tot 223 pk -afhankelijk van het type brandstof- en 294 Nm koppel. Deze motor wordt gekoppeld aan een 6-versnellingsbak, of een 5-versnellingsbak automaat. Voor wie meer wil, is er de 3,8 liter V6, goed voor 306 tot 310 pk en 357 Nm koppel. Het topmodel trekt naar de 100 in minder dan 6sec!
via autoblog.com
Recente reacties
Column: Je gsm vastpakken achter het stuur; misdadig of niet helemaal?
Inderdaad, de doorstroming is vaak een probleem geworden op kruispunten. Zoals je aangaf, is gepast...
Door Maarten 1 dag geleden
Column: Je gsm vastpakken achter het stuur; misdadig of niet helemaal?
Het is niet omdat jij stilstaat dat er niks meer gebeurt in het verkeer rond je. Eenmaal je...
Door Jitse 1 dag geleden
Column: Je gsm vastpakken achter het stuur; misdadig of niet helemaal?
Toch even melding maken: de hoeveelheid keren dat ik al één of meerdere keren langer voor hetzelfde...
Door JL 2 dagen geleden
Vernieuwde Kia Picanto geprijsd: dit betaal je voor de stoere stadswagen (2024)
Jammer, geen hybride!
Door Wout 2 dagen geleden