Audi zou bezig zijn met de ontwikkeling van de R3. Hij zou de TT moeten opvolgen, maar dan volgens een geheel ander concept. De R3 krijgt namelijk een viercilinder middenmotor. De R3 is nu al het product van een compromis tussen Audi en Porsche. Audi was immers eerst van plan de R4 te ontwikkelen. Het zou een kleinere, lichtere versie van de R8 worden. Maar Porsche, de feitelijke eigenaars van Audi, heeft dat project laten afblazen omdat de auto dan te veel in het vaarwater van de Boxster zou komen. Met een 4 cilinder kan Porsche leven, de R8 zou dan moeten concurreren met roadsters zoals de Mazda MX-5.
(via carmagazine)
Recente reacties
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Dus liever volle pot betalen, dan met overschot aan zonnepanelen ? En 2 aansluitingen... Als...
Door David 16 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
In mijn ogen helemaal niet zo dom. Dit heb ik zelf ook al overwogen wanneer ik full elektrisch zou...
Door Maarten 1 dag geleden
Dacia Duster krijgt nog dit jaar gezelschap van zevenzits ‘Bigster’
Is de bigster ook verkrijgbaar in een vijfzitter,voor meer bagageruimte te hebben? Mvg Dave
Door Muller dave 1 dag geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een vennootschap en rij elektrisch... De wagen laadt ik thuis op en kreeg van de overheid...
Door David 1 dag geleden