Traditionele reclame wordt nog zeer veel gebruikt, maar het kan niet op tegen de reclame door "online social media". Facebook en Twitter zijn veel effectiever om reclame te voeren en toch is dat nog niet helemaal doorgedrongen. Alhoewel, de Duitser weten er wel raad mee en zijn dan ook veruit het meest vertegenwoordigt als Luxe auto merk. Volgens een Amerikaanse studie staat in de top 10 van meest vertegenwoordigde luxe auto merken op Facebook, BMW op nummer 1, gevolgd door Porsche, Audi en Mercedes. Als de Duitsers in de V.S. al zo aanwezig zijn, kan ik mij voorstellen dat het Europese lijstje dezelfde winnaars heeft. Top 9 bij meer lezen.
Recente reacties
Test: Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI (2024)
Die “predictieve snelheidsbegrenzer” is geen cruise control maar een adaptief remsysteem. En de...
Door Joram 2 uur geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Klanttevredenheid? Wij hebben een DS4. En eerlijk is eerlijk, het is een prachtige auto! Maar qua...
Door Raymond 4 uur geleden
De EV-Gids is hier: gratis, online magazine vol info en tips over elektrisch rijden
Dankjewel!
Door JL 8 uur geleden
Test: Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI (2024)
Ik weet niet waarom telkens de theorie naar boven gehaald wordt en niet de juiste info! De Tiguan...
Door Dave Pollock 12 uur geleden