We gaan dit nog veel meemaken, de "plug-in-hybrid geruchten". De meeste hypercars hebben al elektriciteit aan boord en BMW is natuurlijk zelf niet vies van Watt spanning.
Uiteraard is de I8 niet zo'n icoon als de M3, en met iconen moet men voorzichtig mee omspringen. Anderzijds, iedereen riep ook moord en brand toen BMW een V8 in de vorige M3 lepelde, en die V8 M3 met handbak wordt nu al genoemd als toekomstig investeringsgoed. Het kan dus verkeren. Volgens Detroit Bureau hebben verschillende BMW "Execs" gezegd dat de volgende M3 een plug-in-hybrid wordt. De elektromotor zou 100nm toevoegen. Niet voor extra drift-power, maar voor extra grip op de voorwielen. Combineer dat met leger lichtgewicht Lithium-Ion batterijen en de M3 zou wel eens een voorwielaandrijver kunnen worden, of toch voor 32 elektrische kilometers. Is het daarom misschien dat Alpina nu al met een hybride lijn wil beginnen?
Wat denken jullie, hart vasthouden of de technologie omarmen?
Recente reacties
Column: Je gsm vastpakken achter het stuur; misdadig of niet helemaal?
Wel het artikel lezen, of op zijn minst de context er bij geven. "Zo erg is gsm'en in de auto - als...
Door this 6 uur geleden
Column: Je gsm vastpakken achter het stuur; misdadig of niet helemaal?
Ben ik voor uniformiteit qua straffen? Ja absoluut. 2 weken je rijbewijs kwijt in Limburg en Oost-...
Door John 7 uur geleden
De EV-Gids is hier: gratis, online magazine vol info en tips over elektrisch rijden
Mijn anti-spam,internet filter vind die website maar fishy ..... ik kan er dus niet naartoe
Door Jan 10 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Daartegenover staat dat je capaciteitstarief de hoogte in gaat. Opladen van de wagen met de...
Door Maarten 11 uur geleden