De aankondiging dat Bugatti officieel de laatste Veyron heeft verkocht zorgde voor een gezamenlijke slaak van opluchting op de redactie. Want we zouden liegen moesten we zeggen dat we het nog warm kregen van de snelle Fransoos.
Eigenlijk is het een gek verhaal, want de Veyron heeft alle Top Trumps-cijfertjes om Autofans helemaal gek te maken. Toch geraakte het ding amper verkocht. Nu ja, het duurde 10 jaar om de 450 exemplaren te bouwen. Dat komt neer op 45 stuks per jaar. In se best wel veel als je het in perspectief brengt. Toch moest er worden gegrepen naar allerhande speciale modellenbenamingen om verkoop te garanderen.
Straf voor een 1.200 pk sterke supercar, want Volvo moet haar productie van de Polestar bij schroeven en alle 499 exemplaren van de Ferrari LaFerrari waren de deur uit voor iemand hem had gezien. Er is dus iets mis met de Veyron. Of zien we het helemaal verkeerd en blijft het de knapste productiewagen ooit gemaakt? Daarom willen we wel eens weten:
Wat vinden jullie van de Bugatti Veyron?
Recente reacties
Column: Je gsm vastpakken achter het stuur; misdadig of niet helemaal?
Wel het artikel lezen, of op zijn minst de context er bij geven. "Zo erg is gsm'en in de auto - als...
Door this 11 uur geleden
Column: Je gsm vastpakken achter het stuur; misdadig of niet helemaal?
Ben ik voor uniformiteit qua straffen? Ja absoluut. 2 weken je rijbewijs kwijt in Limburg en Oost-...
Door John 11 uur geleden
De EV-Gids is hier: gratis, online magazine vol info en tips over elektrisch rijden
Mijn anti-spam,internet filter vind die website maar fishy ..... ik kan er dus niet naartoe
Door Jan 14 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Daartegenover staat dat je capaciteitstarief de hoogte in gaat. Opladen van de wagen met de...
Door Maarten 16 uur geleden