In maart vindt traditioneel het autosalon van Genève plaats. De Europese show die je moét bezocht hebben, vanwege het hoge aantal exotische wagens. Al is het vet van de soep, want steeds meer merken sturen hun kat.
In de afgelopen editie van het autosalon van Genève lieten zes automerken verstek gaan, ook voor deze nieuwe editie zien we al dat vijf merken niet aanwezig zullen zijn. Dat maakt ook dat grote media - en ook autofans - minder brood zien in de show en zo is de negatieve spiraal ingezet.
Wie wel nog present tekent, heeft natuurlijk meer media-aandacht. En laat dan vijf à zes merken afwezig zijn, er zijn er nog genoeg waarvoor je een ticketje heen en terug richting genève kan boeken.
AIWAYS
U5 - Europese première van deze Chinese crossover
AUDI
A3 Sportback - nu Golf, Octavia en Leon zijn voorgesteld mag het sjieke volk wat later komen
CUPRA
Leon - de Spaans gepeperde versie van de nieuwe Leon
FERRARI
Roma - een model naar een stad noemen, we dachten dat alleen Seat dat nog deed
FIAT
500e - nu dan de echte elektrische versie die voor iedereen verkrijgbaar is
HONDA
Civic Type R facelift - geen nieuwe R, wel een verbeterde versie
MERCEDES-BENZ
CLA PHEV - de plug-in hybride vierdeurscoupé van de A-Klasse
GLA PHEV - hetzelfde maar dan op hoge pootjes
E-Klasse facelift - strakgetrokken voor nog wat jaren extra, met milde hybride
Mercedes-AMG GT 73 4-door Coupé - de overtreffende trap van de vierdeurscoupés in het Mercedes-gamma
PORSCHE
718 Cayman GTS - de terugkeer van de zescilinder
911 Turbo - verder uitrollen van het nieuwe 911-gamma
RINSPEED
MetroSnap - Zwitserse autonome vervoersoplossing
SEAT
Leon - de Spaanse Golf
SKODA
Octavia vRS - peperkont met hybride
TOYOTA
Yaris - nieuwste generatie van Toyota's stadsauto
VOLKSWAGEN
Caddy - de nieuwe generatie voor de kleine zelfstandige
Golf GTI - als de Octavia en Leon een straffere versie krijgen, mag de Golf ook
Deze lijst wordt in de komende weken nog aangevuld.
Recente reacties
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een ev als firmawagen, en eentje prive aangekocht, zou ik dan twee laadpalen moeten...
Door Adriaan 5 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Bij de opstart van de digitale meters in Vlaanderen werd al rekening gehouden met eenvoudige...
Door Pieter 9 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
En wat met capaciteitstarief? Het is allemaal zo simpel niet. Ik heb geen vennootschap, ik krijg...
Door this 9 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Mij lijkt het dat de (negatieve) reacties hier vooral komen van mensen die een eigen vennootschap...
Door Bjorn 10 uur geleden