De Britse Audi-importeur houdt wel van een speciale reeks op tijd en stond. Dit is de Audi RS 4 Bronze Edition. Beperkt tot 25 exemplaren in het Verenigd Koninkrijk, dus geen schijn van kans dat er eentje naar ons komt. Maar wat vinden jullie: mag de Belgische importeur zich ook aan zo’n Bronze Edition wagen?
De ultragelimiteerde oplage laat zich wel betalen: voor de Bronze Edition vraagt Audi maar liefst 20.000 pond meer dan de standaardprijs. Maar het verdedigt zich door heel wat standaard aan te bieden: een 360-gradencamera, Bang&Olufsen-geluidsinstallatie, matrix-ledkoplampen, massagezetels, uitgebreide navigatie enzovoort. Zaken waarvoor je, de Duitsers kennende, sowieso al een totaalrekening van 20.000 euro voorgeschoteld krijgt.
Wat deze RS4 dan verder onderscheidt? De donkergrijze koetswerkkleur, afgewisseld met glanzend zwarte en carbonzwarte accenten, de bronzen 20-duimsvelgen, en zwart nappaleder met carbon accenten in het interieur. Aan de aandrijflijn raakt Audi UK niet.
Wat zeggen jullie: maken of kraken, zo’n Audi RS 4 Bronze Edition?
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 2 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 17 uur geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden