
Volgens Britse media zal de volgende generatie BMW 7 Reeks zoveel kilootjes verliezen dat hij genoeg zal hebben aan een viercilinder diesel. Daarnaast staat er ook een M-versie op de planning.
Dankzij het gloednieuwe 35up-platform dat gebruik maak van overvloedig aluminium, magnesium en CFRP (carbon fiber-reinforced plastic) weet de volgende generatie 7 Reeks tot 200 kilogram te verliezen. De 740i zou dan op zo'n 1.650 kilogram komen.
Viercilinder
Door het crashdieet kan BMW daarenboven ook een 2-liter viercilinder diesel onder de kap plaatsen (725d?). Daarnaast blijft er de beschikking tussen een hoop zescilinders met Twin- en TripleTurbo, een 4-liter V8 en 6-liter V12.
Aan de top is er ook sprake van een M750i/ M7. Die krijgt de M6's 4.4 V8 met meer dan 600 pk. Voor de groene rakkers komt er ook een plug-in hybride. Volgend jaar kunnen we de 7 Reeks verwachten.
Commentaires récents
Les Seres 5 et 7 débarquent aussi en Belgique
j'attends avec inquiétude ci serres SF 5 arrivera un jour en belgique?? véhicule avec prolongateur...
Door bernard hoyez Il y a 2 mois
Prior Design transforme votre Hyundai i30 en voiture de rallye
Bonjour , savez vous placer un kit prior sur un Mercedes gle coupé hybride ? Merci
Door Wiggers Il y a 8 mois
Essai court : Ford Focus Clipper MHEV facelift (2022)
je voudrai savoir la date de livraison de la Ford focus titanium + clipper 2022
Door joris Il y a 9 mois
Renault Arkana E-TECH 145 : ce que vous devez savoir (2021)
je trouve que beaucoup trop de petits détails sont absents d'un modèle à l'autre. Exemples:...
Door BRAND Il y a 11 mois