Live in Genève 2010 : Honda CR-Z

Jammer voor alle Honda-aficionados, maar de CR-Z is allesbehalve het nieuwste scheurijzer van de Japanners. De driedeurs 2+2 coupé mag er dan wel snel en sportief uitzien, onderhuids schuilt het onderstel van de (wel erg slome) Insight hybride. De CR-Z kan rekenen op een 1.5 liter i-VTEC motor die geassisteerd wordt door een elektromotor. Samen goed voor zo'n 124 pk op de voorwielen. 

Dat de CR-Z daarmee geen stoplichtsprinter zal zijn mag dan ook niet echt verrassen, of wat moet je anders denken van de nul tot honderd tijd van 9,7 seconden? Volgens de PR-mannen en vrouwen bij Honda en de ingenieurs zal de CR-Z uitblinken op gebied van onderstel en dus rij-eigenschappen. Maar dan nog stelt de vraag zich wat je aan een (we nemen aan) fantastisch onderstel hebt, zonder voldoende power onder de rechtervoet. 

autosalon-geneve-2010-honda-crz
autosalon-geneve-2010-honda-crz-1
autosalon-geneve-2010-honda-crz-2
autosalon-geneve-2010-honda-crz-3

Derniers articles publiés

Commentaires (5)

Laisser un commentaire
Tony Wouters 00:13
Portrait de Tony Wouters

Lees ik wel juist. 0 naar 100 in 9,7 seconden ? Is dit een bestelwagen ?

Wim 09:39
Portrait de Wim

je kan er wel een Fiat Panda 100hp mee afrijden, net :)

vanhie 18:41
Portrait de vanhie

om het in een welbekende brit zijn woorden te zeggen:

You can get run out by a canal boat!!

Laissez un commentaire

Commentaires récents

acce 2024

Derniers Essais

Tous les essais

Derniers Chroni

Tous les reportages

Dernières Actualités

Tous les actualités