waar ik eigenlijk naartoe wil, is dat men de huidige kleine motoren moet kunnen linken aan het gewicht van een auto vroeger, dan zal men brandstof besparen (en niet uitgedrukt in x gram/km zoals de constructeurs het opgeven want dat lukt je toch niet). En het meeste verbruik haal je door te stoppen en vertrekken, als als die tienduizenden wagens in de files 150kg minder in beweging moeten zetten dan zou je brandstof besparen. En misschien gebeuren er wel heel veel ongelukken doordat er heel veel mensen aan al die comfortknopjes zitten te prutsen, of zitten te praten of met bluetooth handsfree te bellen) Als ik in mijn auto zit dan rij ik misschien zonder comfort en met veel lawaai maar ik ben wel bezig met rijden en ik zit niet in mijn salon met mijn armsteun naast mij en ondertussen maar babbelen of muziek luisteren.
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 3 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 9 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 11 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 1 année