Davy 20:09
Portrait de Davy

Geen bal aan?
In de dagelijkse praktijk is het voordeel zeker wel dat je veel sneller bent dan een vergelijkbare (non-turbo?) benzine die, op papier, snellere 0 tot 100 tijden heeft. (en pakken zuiniger, malafide software of niet).
Dit op lagere toerentallen en daaraan verbonden lagere geluiden/herrie.
Want je moet meestal toch, al een dikkere benzine hebben voor een mooi geluid tegenwoordig..
Raar trouwens dat, volgens de krant vandaag het referentiepunt voor tax en biv 2016 word genomen op de CO uitstoot (122), die licht bij benzine toch altijd hoger?
Beeld je trouwens maar niets in, alsof men bij de benzinewagens wel altijd eerlijk was/is??
Hoeveel en vooral vw's er rondrijden met uitgeschakelde/afgestopte egr kleppen, nog nooit van gehoord dat er daarvoor ééntje is afgekeurd!
Je vind opt net genoeg tutorials om dit zelfs zelf te doen.
Soit, denk dat er geen enkel merk deugd hoor ;-)

Commentaires récents

acce 2024

Derniers Essais

Tous les essais

Derniers Chroni

Tous les reportages

Dernières Actualités

Tous les actualités