jo 22:17
Portrait de jo

Toen Renault ( enkele jaren terug ) op de proppen kwam met Dacia in Belgie hebben we de dealer bezocht. Na het testen van het toonzaal model hebben we een identieke Logan 1.4 mpi besteld. Andere modellen bestonden toen nog niet eens. Groot was onze verassing toen bleek bij de aflevering van onze auto dat het toonzaal model niet identiek was. Ook al had men ons geconfirmeerd bij de aankoop, dat onze wagen identiek ging zijn. Sindsdien rijden wij al meerdere jaren & 101000 km rond met een phase 1 basis versie. Slechts 1% van alle Daciarijders rijd hier mee rond omdat zowat alles behalve het stuur, de motor en de keukenstoeltjes na was weggehaald door moeder Renault. Voor ons is duidelijk waarom Renault deze basisversie uit productie heeft genomen.
Dus als we dan toch even mogen dromen voor ons graag:
comfortabele autozetels, getinte ramen, airco, geluidsisolatie, lederen stuur, ESP, ESC, AFU, 5 ster EURONCAP rating, stuurbekrachtiging, neerklapbare achterbank, led verlichting, boordcomputer, elektrische ramen, zonnedakje, een metaalverfje in een eigen kleur, een echte hifi installatie, een zuinige benzine motor met een beetje meer pit, licht metalen velgjes, all season bandjes, cruise control en een ingebouwde touchscreen voor de GPS want ik rijd veel rond...
De overschot v/h geld mag naar het GMWF want als je kan moet je ook delen met je medemens.

alle elektrische auto's in 2024, vlaamse premie

Commentaires récents

Derniers Essais

Tous les essais

Derniers Chroni

Tous les reportages

Dernières Actualités

Tous les actualités