Fiat creëerde samen met enkele kunstenaars een unieke 500 Abarth. Zonder motor, wel met kloppende harten. De wagen bestaat namelijk volledig uit vrouwen met bodypaint. En wie zijn wij om daar over te klagen?
Samen met kusntenaar Craig Tracy maakte Fiat een speciale 500C Abarth voor het jaarlijkse Body Issue magazine van ESPN (lees: de Snoecks met sportmensen). Door de sportmensen zo te positioneren en daarna in te kleuren bekom je het effect dat je naar een wagen aan het kijken bent - toch vanop 20m afstand en zonder bril. De advertentie kreeg de leuke tekst "Made of pure muscle".
Een leuk idee, al is het niet meer nieuw. Australië gebruikte het al eens eerder voor een campagne omtrent veilig verkeer. En een Internationale Motorcycle Roadshow tour uit datzelfde land gebruikte vrouwen in een motorpositie.
Recente reacties
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Dus liever volle pot betalen, dan met overschot aan zonnepanelen ? En 2 aansluitingen... Als...
Door David 11 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
In mijn ogen helemaal niet zo dom. Dit heb ik zelf ook al overwogen wanneer ik full elektrisch zou...
Door Maarten 1 dag geleden
Dacia Duster krijgt nog dit jaar gezelschap van zevenzits ‘Bigster’
Is de bigster ook verkrijgbaar in een vijfzitter,voor meer bagageruimte te hebben? Mvg Dave
Door Muller dave 1 dag geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een vennootschap en rij elektrisch... De wagen laadt ik thuis op en kreeg van de overheid...
Door David 1 dag geleden