In Genève staat natuurlijk ook de langverwachte opvolger van de Alfa 147. De "Giulietta" staat op het Fiat Bravo (C-evo) platform van Fiat. Verdere vergelijkingen zouden hier moeten stoppen, want de Giulietta wordt een heel ander beestje.
Eerst en vooral komt hij met Alfa Romeo's DNA systeem (Dynamic, Normal, All Weather). Onder de motorkap vinden we enkel motoren vergezeld van een turbo en een start/stop-systeem. De minst vermogende diesel wordt de 1.6 JTDm met 105pk, de strafste wordt de 2.0 JTDm met 170pk. De benzines beginnen bij de 1.4 MultiAir met 120pk, en daarnaast de 1.4 Turbo met 170pk. De Quadrifoglio Verde krijgt een potente 235 pk uit de 1750 TBi. Benieuwd of de Guiletta potten kan breken in de felbevochten C-segment met kleppers al de VW Golf, Renault Mégane, Volvo C30, Ford Focus, ea.
Recente reacties
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Dus liever volle pot betalen, dan met overschot aan zonnepanelen ? En 2 aansluitingen... Als...
Door David 7 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
In mijn ogen helemaal niet zo dom. Dit heb ik zelf ook al overwogen wanneer ik full elektrisch zou...
Door Maarten 22 uur geleden
Dacia Duster krijgt nog dit jaar gezelschap van zevenzits ‘Bigster’
Is de bigster ook verkrijgbaar in een vijfzitter,voor meer bagageruimte te hebben? Mvg Dave
Door Muller dave 1 dag geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een vennootschap en rij elektrisch... De wagen laadt ik thuis op en kreeg van de overheid...
Door David 1 dag geleden