Ferrari, het sportieve automerk kan tegenwoordig evengoed als houtskool fabrikant dienen. Het aantal Ferrari's dat uitbrandt is enorm hoog. En dat zijn dan nog de gevallen waar we het van weten. Na de terugroepacties bij de 458 Italia is er minder last van brandgevaar binnen het merk. De FF dacht daar blijkbaar anders over. Na een geval in Duitsland en één in China is nu Polen de hotspot! Hoor ik daar een recall aankomen?
De niet zo fortuinlijke eigenaar had dan wel een brandblusser bij zich, de paar seconden dat dit werkte was het al te laat... Optie EXT1 ( dat is de brandblusser ) kan je dan maar best laten opwaarderen tot één van deze.
bron: Carscoop
Recente reacties
Officieel: Renault Symbioz neemt het over van de Mégane… break? (2024)
Verdwijnt de Mégane op fossiele brandstof dan ook uit het gamma? Geen lage wagens meer? (buiten de...
Door Mathieu 57 min geleden
Kia EV9 GT komt eraan, krijgt “enorm vermogen” (2024)
Als je binnen 10min 80% kunt laden, is zo'n groot bereik helemaal niet meer nodig. Dan kom je al...
Door this 4 uur geleden
Exclusieve nieuwe Lamborghini met 800 pk op Pebble Beach
Een artikel van 9j geleden. :p
Door FLP 4 uur geleden
Mazda CX-60 (2024) diesel of PHEV: de ultieme Sahara-test
Ook een eigenaar van een cx-60 phev. Het verbruik van benzine valt inderdaad nogal mee. Het bereik...
Door Rik Osstyn 14 uur geleden