Wat moet je aan de pers vertellen wanneer ze je komen vragen wat de roeping is van een zoveelste nieuw model? Wel, soms weet je het gewoon echt niet meer en dan sta je daar met je mond vol tanden. Dit overkwam een woordvoerder van het Duitse merk Audi. Deze stelde dat ze bij het begin van de ontwikkeling van de A7 een duidelijk levensdoel voor dit model voor ogen hadden, maar dat hij dat nu precies even kwijt was wat dat doel nu weer precies mocht wezen.
Volgens een andere bron bleek uit een statistisch onderzoek dat een heel deel klanten op zoek waren naar dit soort van model, het valt namelijk exact tussen de A6 en A8 in. Een andere insider wist te stellen dat : ‘There must be a reason for it,’ said another insider. ‘I mean, it’s not the sort of thing you would just dream. Even though it’s a massive luxury car that’s also a hatchback, which is, as you say in England, twatting silly.’
Tot slot vervoegde een senior Audi Manager het geheel door te suggereren dat er bij Audi reeds een committe zou zijn ingesteld dat als taak heeft een goede en onderbouwde filosofie op poten te stellen die moet verantwoorden dat de bouw en ontwikkelinge van de A7 geen pure tijdsverspillings is geweest.
Misschien is het wel allemaal heel erg simpel en zochten ze bij Audi misschien wel gewoon een model dat eindelijk het rijtje volledig kon maken. Zo tellen we heden ten dage Audi modellen gaande van A1 tot A8. De A2 staat wel niet meer in de catalogus, maar laat dat even een detail wezen.
Wat er uiteindelijk uit de bus zal komen als redelijke verklaring voor de komst van deze A7, die inderdaad een heel nauwe markt komt bespelen tussen de A6 en de A8, zal mijns inziens niets veranderen aan het welslagen van dit model. Het ziet er strak en gelikt uit, en dat is volgens meer dan voldoende om deze wagen aan de man te brengen.
via Sniffpetrol
Recente reacties
Lucien opent Walhalla voor fietsers in Antwerpen
Oei, per ongeluk naar Fietsfans.be gesurfd.
Door JL 1 dag geleden
Dit is de nieuwe Mazda6! Maar hij is niet voor ons...
mooi.
Door patrick De Meyer 2 dagen geleden
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 3 dagen geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 3 dagen geleden