Het lijkt erop dat ook Volkswagen stilaan de gevolgen van de slabakkende automarkt begint te voelen. De top van het bedrijf zou eraan denken om het aantal interimcontracten te verminderen.
Het lijkt erop dat de vette jaren ook voor VW voorbij zijn. Daarom zal een deel van het personeel dat toen werd aangenomen om aan de vraag te voldoen plaats moeten ruimen. Niet de vaste medewerkers komen in het viezier, voorlopig zijn het de tijdelijken die moeten vrezen voor hun job.
Volkswagen wil tegen 2018 de grootste autobouwer ter wereld zijn, ondanks de crisis. Daarvoor moeten ze eerst nog Toyota voorbij. De terugnemende vraag naar auto's in Europa moet gecompenseerd worden door groeimarkten als China, waar Volkswagen in de volgende vijf jaar een groter aandeel wil. Als onderdeel van dat plan wil Volkswagen 1.500 nieuwe dealers openen in de opkomende markten,
Recente reacties
Lucien opent Walhalla voor fietsers in Antwerpen
Oei, per ongeluk naar Fietsfans.be gesurfd.
Door JL 2 dagen geleden
Dit is de nieuwe Mazda6! Maar hij is niet voor ons...
mooi.
Door patrick De Meyer 3 dagen geleden
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 3 dagen geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 3 dagen geleden