Citroën wapent zich tegen de komst van de Ford C-Max door haar eigen 'visiospaces' een facelift te geven. Van bij de lancering tot nu werden er al 650.000 exemplaren verkocht. De facelift krijgt buitenom een aantal wijzigingen mee en kan beschikken over de e-HDi-motoren van de nieuwste generatie.
Deze microhybride-technologie combineert een Start&Stopsysteem met een 1.6 HDi-motor van 110 pk en een zesversnellingsbak. Buitenom doen LED-strips hun intrede, een kleine verwijzing naar de DS3. ook wordt het meer gestroomlijnde logo op het radiatorrooster en de kofferklep geplakt. De koplampen krijgen witte richtingaanwijzers, de achterlichten krijgen een zwarte omlijsting. Binnen krijgt de C4 (Grand) Picasso andere materialen voor de bekleding, zoals gebruikelijk bij een facelift. Ook krijgt hij het eTouch ter beschikking. Dat systeem was eerder al op de C5 te vinden en stelt de bestuurder in staat om noodoproepen uit te zenden of pechverhelping aan te vragen. Ook heb je daarbij een virtueel onderhoudsboekje en een programma voor EcoDriving.
Recente reacties
Lucien opent Walhalla voor fietsers in Antwerpen
Oei, per ongeluk naar Fietsfans.be gesurfd.
Door JL 20 uur geleden
Dit is de nieuwe Mazda6! Maar hij is niet voor ons...
mooi.
Door patrick De Meyer 1 dag geleden
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 2 dagen geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 2 dagen geleden