De marketingafdeling bij Jaguar draait overuren. Nooit eerder werd er zoveel moeite gedaan om een model aan te kondigen, het lijken wel Duitsers te zijn in die marketingafdeling daar.
Gisteren gaven we nog mee dat de body van de nieuwe Jaguar XE voor 75 procent uit aluminium zal bestaan. Daarmee hebben ze, samen met nog enkele andere technologiën, een wereldpremière vast.
Maar naast technologie moet het er ook gewoon goed uit zien en solide in elkaar zitten. Als ze daar in slagen, hebben ze bij BMW, Audi en Mercedes een reden om wakker te liggen. En eerlijk gezegd, we denken dat ze daar al een tijdje wakker liggen van de Jaguar. Want 4 liter per honderd kilometer en minder dan 100 g/km CO2... dat zijn concurrentiële waarden.
Recente reacties
Dit is de nieuwe Mazda6! Maar hij is niet voor ons...
mooi.
Door patrick De Meyer 17 uur geleden
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 dag geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 1 dag geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 1 dag geleden