Bij de lancering kon je een Ferrari LaFerrari, McLaren P1 en Porsche 918 Spyder oppikken voor een totaalbedrag van zo'n 3.1 miljoen euro. Nu, dik twee jaar na lancering, zijn ze tweedehands gezamenlijk 8.4 miljoen euro waard. Begin je te begrijpen waarom ze door het leven gaan als de Heilige Drievuldigheid?
Dat cijfer halen we niet ergens uit de lucht, wel bij een dealer van exclusieve wagens uit Londen. Prindville heeft namelijk het triootje in de vitrine staan. Dat je dus nog iets van de prijs kan krijgen door ergens anders te gaan loeren, daar zijn we zeker van, maar kan je jouw Visa Infinite niet in de portefeuille houden bij de handelaar, dan ben je 8.4 miljoen euro kwijt.
Dat ze aan de andere kant van de lijn daardoor een sprong in de lucht zullen maken mag wel duidelijk zijn, want de wagens zijn op dik twee jaar tijd gemiddeld liefst 2,7 maal meer waard. Het spijtige aan heel de zaak? De LaFerrari heeft 1.600 kilometer op z'n teller staan. De 918 en P1... die hebben nog nooit een blokje om gereden. Zonde.
Recente reacties
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Ik mis wel de rallylichten ... ben ik de enige?
Door JPD 2 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Vooral de EV versie is stevig geprijsd, aangezien die door GWM in China wordt gebouwd. BMW zal...
Door GLENN 2 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Wtf, die prijzen... Wie heeft er zoveel geld teveel om uit te geven aan een klein stadswagentje?
Door FLP 2 dagen geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 3 dagen geleden