In een interview met Britse media wist Alain Uyttenhoven, Europese baas van Lexus, te vertellen dat het Japanse merk er alles aan doet om uit de band te springen op designvlak. 'Doen wat al de rest doen, daar zit het gevaar.'
Lexus is 25 jaar oud. Een leeftijd die Uyttenhoven gebruikt om aan te tonen dat ze de pubertijd voorbij zijn. 'Wanneer we 25 jaar geleden begonnen draaide alles rond status. We hebben dan ook een tijd lang geprobeerd om ietwat zoals de rest te zijn', aldus Uyttenhoven. 'Daar willen we nu komaf mee maken. Wij zijn het merk dat de rest uitdaagt, dus we moeten anders zijn en opvallen.'
'Te veel merken proberen namelijk om iedereen gelukkig te maken, om een designtaal te ontwerpen die iedereen kan smaken. Wij proberen liever een kleinere groep van mensen te plezieren. Daar ligt dan ook ons voordeel.'
Recente reacties
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een ev als firmawagen, en eentje prive aangekocht, zou ik dan twee laadpalen moeten...
Door Adriaan 5 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Bij de opstart van de digitale meters in Vlaanderen werd al rekening gehouden met eenvoudige...
Door Pieter 8 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
En wat met capaciteitstarief? Het is allemaal zo simpel niet. Ik heb geen vennootschap, ik krijg...
Door this 9 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Mij lijkt het dat de (negatieve) reacties hier vooral komen van mensen die een eigen vennootschap...
Door Bjorn 10 uur geleden