Hyundai maakt bekend dat de i30 Wagon - de breakversie van de i30 dus - met 17.499 euro "slechts 1.000 euro meer kost dan de hatchback". Daarmee zetten ze een prijzenpolitiek verder die we ook al terugzien bij de grotere i40, al zetten ze daar de breakversie eerst op de markt. Voor die 17.499 euro krijg je een 1.4 Comfort, voorzien van 100 pk en een CO2-uitstoot van 136 g/km. De 1.6 GDi Lounge met 135 pk kost al 20.499 euro. Voor de diesels is er keuze tussen de 1.4 CRDi met 90 pk (109 g/km CO2) en de 1.6 CRDi, die al van bij de lancering met 110 en 128 pk (110-117 g/km CO2) beschikbaar is.
De eerste diesel kost minstens 19.499 euro, de duurste versie 26.499 euro.
Wie dat wenst kan zijn 1.6 GDi of 1.6 CRDi 110 pk ook uitrusten met een automaat, tegen een meerprijs van 1.250 euro. Hou er dan rekening mee dat je CO2-uitstoot de hoogte in gaat. Het lederen interieur wordt aangevinkt voor 1.500 euro. Verder staan er ook metaallak (450 euro), verschillende packs, een navigatiesysteem (1.500 - 1.700 euro) en een elektrisch panoramisch dak (1.200 euro) op de optielijst. Wij zijn alvast benieuwd hoeveel bavianen nodig zijn om deze auto aan te vallen.
Recente reacties
Kia EV9 GT komt eraan, krijgt “enorm vermogen” (2024)
Het snelladen is goed voor de rijken en deze met een leasing. Als particulier moet je thuis...
Door Mathieu 1 dag geleden
Officieel: Renault Symbioz neemt het over van de Mégane… break? (2024)
Ik vermoed ook zoiets...
Door Mathieu 1 dag geleden
Officieel: Renault Symbioz neemt het over van de Mégane… break? (2024)
Renault zegt het niet met zoveel woorden, maar daar lijkt het alleszins wel op. Die verbrandings-...
Door Joram 1 dag geleden
Officieel: Renault Symbioz neemt het over van de Mégane… break? (2024)
Nutteloos hoog toch niet, de hoogte komt bijna puur door die batterijen die er onder liggen. Want...
Door this 1 dag geleden