De AMG divisie geeft de Mercedes SUV's wat extra pit. De M divisie doet hetzelfde voor de X-modellen van BMW. En dan stuit je op Audi, waar de S- en RS-modellen van de SUV's nog even uitblijven. Tot volgend jaar althans, want dan zouden ze een Q5 S en Q5 RS op de markt lanceren. De Q5 S zou de V6 TFSI meekrijgen vanuit de S4, die zou over 333 pk beschikken. De topvariant, een Q5 RS, zou de 408 pk sterke 3.0 l TFSI krijgen. Uiteraard beschikken ze allebei nog steeds over de quattro-aandrijving. Spannend!
De AMG divisie geeft de Mercedes SUV's wat extra pit. De M divisie doet hetzelfde voor de X-modellen van BMW. En dan stuit je op Audi, waar de S- en RS-modellen van de SUV's nog even uitblijven. Tot volgend jaar althans, want dan zouden ze een Q5 S en Q5 RS op de markt lanceren. De Q5 S zou de V6 TFSI meekrijgen vanuit de S4, die zou over 333 pk beschikken. De topvariant, een Q5 RS, zou de 408 pk sterke 3.0 l TFSI krijgen. Uiteraard beschikken ze allebei nog steeds over de quattro-aandrijving. Spannend!
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 dag geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 1 dag geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 1 dag geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 1 dag geleden