Je moet als constructeur soms al stevig uit de hoek komen wil je je model in de spotlight zetten. Het is al helemaal moeilijk als je dat wil doen met een reeds gelanceerd product. De meesten komen dan aanhuppelen met een special edition (al dan niet) door een of ander modehuis. Denk aan Mini, Fiat 500 etc. De Japanners bij Toyota pakken het uiteraard altijd net iets smaakvoller aan.
Zij deden een telefoontje met de Belgische chocolatier Neuhaus voor een herwerking van hun iQ. Zij maakte de iQ in twee varianten. Eentje in chocolade bruin en eentje in slagroom wit. Binnenin werd het allemaal wat specialer afgewerkt en werd de Toyota ook voorzien van de nodige badging. Onder de kap functioneert nog steeds dezelfde 1.0-liter VVT. Prijs ligt op 14.600 euro, dat is zo'n 1.700 euro meer dan de standaard iQ.
Recente reacties
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Ik mis wel de rallylichten ... ben ik de enige?
Door JPD 2 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Vooral de EV versie is stevig geprijsd, aangezien die door GWM in China wordt gebouwd. BMW zal...
Door GLENN 2 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Wtf, die prijzen... Wie heeft er zoveel geld teveel om uit te geven aan een klein stadswagentje?
Door FLP 2 dagen geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 4 dagen geleden