Na de 159 TI krijgt de Brera ook een sportieve behandeling. Bij het begin van de introductie zou er niks onder de motorkap maar wel aan de buitenkant veranderen. De 2.4 JTM-diesel zou later wel in de Brera TI komen te liggen, maar nu moeten we het nog even stellen met wat aanpassingen aan het uiterlijk. Is er eigenlijk dan wat veranderd aan de Brera? Ja, om te beginnen is het onderstel wat stugger afgeveerd, de mooie velgen (die zijn gebasseerd op die van de 8c Competizione), rode remklauwen,....
In het interieur zijn vooral sportieve tinten aangebracht door onder andere: de snelheidsklokken die met wit licht zijn belicht, TI emblemen (voor het er nog eens goed in te peperen dat je niet met een gewone Brera rijdt), dashboard overgoten in carbon of leder,....
Wie deze sportieveling wil zien (hier komt de welbekende zin) moet (nogmaals) naar het autosalon van Parijs. Voor degene die niet twijfelen en deze auto aan de hand willen doen heb ik goed nieuws, de Brera staat volgende maand al in de showrooms.
Recente reacties
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Ik mis wel de rallylichten ... ben ik de enige?
Door JPD 2 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Vooral de EV versie is stevig geprijsd, aangezien die door GWM in China wordt gebouwd. BMW zal...
Door GLENN 2 dagen geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Wtf, die prijzen... Wie heeft er zoveel geld teveel om uit te geven aan een klein stadswagentje?
Door FLP 2 dagen geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 4 dagen geleden