Na de 159 TI krijgt de Brera ook een sportieve behandeling. Bij het begin van de introductie zou er niks onder de motorkap maar wel aan de buitenkant veranderen. De 2.4 JTM-diesel zou later wel in de Brera TI komen te liggen, maar nu moeten we het nog even stellen met wat aanpassingen aan het uiterlijk. Is er eigenlijk dan wat veranderd aan de Brera? Ja, om te beginnen is het onderstel wat stugger afgeveerd, de mooie velgen (die zijn gebasseerd op die van de 8c Competizione), rode remklauwen,....
In het interieur zijn vooral sportieve tinten aangebracht door onder andere: de snelheidsklokken die met wit licht zijn belicht, TI emblemen (voor het er nog eens goed in te peperen dat je niet met een gewone Brera rijdt), dashboard overgoten in carbon of leder,....
Wie deze sportieveling wil zien (hier komt de welbekende zin) moet (nogmaals) naar het autosalon van Parijs. Voor degene die niet twijfelen en deze auto aan de hand willen doen heb ik goed nieuws, de Brera staat volgende maand al in de showrooms.
Recente reacties
Test: Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI (2024)
Die “predictieve snelheidsbegrenzer” is geen cruise control maar een adaptief remsysteem. En de...
Door Joram 4 uur geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Klanttevredenheid? Wij hebben een DS4. En eerlijk is eerlijk, het is een prachtige auto! Maar qua...
Door Raymond 5 uur geleden
De EV-Gids is hier: gratis, online magazine vol info en tips over elektrisch rijden
Dankjewel!
Door JL 9 uur geleden
Test: Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI (2024)
Ik weet niet waarom telkens de theorie naar boven gehaald wordt en niet de juiste info! De Tiguan...
Door Dave Pollock 13 uur geleden