Met de motor van de B3 S Bi-Turbo als basis voor dit project kan het alleen maar waanzinnig goed worden. De B3 GTR heeft een aangepast lichtgewicht titanium uitlaatsysteem dat ervoor zorgt dat er 8 pk extra beschikbaar is. Het totaal wordt dan 402 paardjes in galop! En daar stopt het natuurlijk niet...
Akrapovic, what else, is de fabrikant van dienst voor eerder vermelde uitlaat. Met een paar 115mm dikke uitlaattipjes brult de B3 GT3 de hele buurt bij elkaar! De 0-100km/h legt hij in een kleine 4,6 seconden af. De velgen zijn ook niet mis, dit zijn de GT3 Classics in een lekker 19" formaatje. Moest je de B3 GT3 kopen voor op circuit dan mag je op zijn aangepaste vering rekenen in de stevigere bochten en Recaro sportstoelen houden jou op je plaats!
Prijs voor dit moois is waarschijnlijk lager dan je zou verwachten: voor amper 90.000 euro (incl btw) kan je bij Alpina Duitsland uw Alpina for race use gaan bestellen!
Recente reacties
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Ik mis wel de rallylichten ... ben ik de enige?
Door JPD 1 dag geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Vooral de EV versie is stevig geprijsd, aangezien die door GWM in China wordt gebouwd. BMW zal...
Door GLENN 1 dag geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Wtf, die prijzen... Wie heeft er zoveel geld teveel om uit te geven aan een klein stadswagentje?
Door FLP 1 dag geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 3 dagen geleden