Jamal Hameedi, ex-hoofdingenieur Ford Performance, steekt de plas over om in loondienst van Jaguar Land Rover zijn professionele leven voort te zetten.
27 jaar lang kon Jamal Hameedi terugvinden bij Ford waar hij tot voor kort de taak als hoofdingenieur bij Ford Performance opvulde. Tijdens zijn diensttijd zagen we wagens verschijnen zoals de Ford Focus ST en RS, Fiesta ST, F-150 Raptor, Shelby GT350 en GT500 maar ook de huidige supercar van Ford, de GT. Tussen 2002 en 2005 hield hij zich dan weer bezig met de financiële kant van de Ford GT van toen. Mooi repertoire als je het ons zegt.
Bij Jaguar Land Rover zal hij de rol van Engineering Director voor de SVO-afdeling op zich nemen. Ongetwijfeld dat er meer snel gerief uit de gangen van Jaguar Land Rover zal komen met behulp van de heer Hameedi. We kunnen dat alleen maar toejuichen.
Recente reacties
De EV-Gids is hier: gratis, online magazine vol info en tips over elektrisch rijden
Dankjewel!
Door JL 3 uur geleden
België krijgt nieuwe Wegcode: dit verandert er in 2025
Ik ben soms voetganger soms fieser soms autobrstuurder. Ik heb ondervonden dat de fietser denken...
Door Zipora 18 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een ev als firmawagen, en eentje prive aangekocht, zou ik dan twee laadpalen moeten...
Door Adriaan 23 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Bij de opstart van de digitale meters in Vlaanderen werd al rekening gehouden met eenvoudige...
Door Pieter 1 dag geleden