Fiat voert een zachte facelift voor de Fiorino door met zowel technische als optische aanpassingen. De Fiorino kan zo weer perfect mee met de rest van de Fiat Professional lijn.
Vooral de voorkant werd gewijzigd met een nieuwe bumper en een grote luchtinlaat. Rijden kan je voortaan ook op nieuwe 15" wieldeksels en aluminium velgen.
Binnenin zien we een nieuw stuur met radiobediening (dat zelfs in het leder kan worden uitgevoerd) en een nieuwe versnellingspook. De boordinstrumenten hebben een nieuwe schikking en permanente verlichting voor een betere zichtbaarheid. Nieuw is ook het 5" infotainmentsysteem (USB, AUX en MP3) met optioneel navigatiesysteem.
Het volledige motorenpalet voldoet nu ook aan de Euro6 norm. Dieselrijders kunnen kiezen uit de 1.3 MultiJet met 80 of 95 pk, benzinerijders moeten het doen met de 1.4 Fire met 77pk. Als je het liever met aardgas doet kan je vanaf nu ook kiezen voor 1.4 CNG met 70 pk, een unicum in het segment van de Fiorino.
Avontuurlijke bestelwagenrijders kunnen ook nog steeds voor de Fiorino Adventure gaan die onder meer een hogere rijhoogte, een aangepast tractiecontrole systeem en standaard M+S banden met zich meebrengt.
Recente reacties
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 22 uur geleden
Deze elektrische Nissan Townstar Evalia is officieel leuker dan een Renault Kangoo
Hopelijk beter dan mijn Atila 87kw,slechte wagen voor dit geld.
Door Thys Freddy 1 dag geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Ik heb een DS7 diesel. Kijk, er wordt steeds vergeleken met Duitsers. Dat mag maar moet dit? Ik heb...
Door Jan Verbanck 1 dag geleden
Test: Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI (2024)
Dat hangt er van af wat je wilt, deze versie doet nog altijd minder dan 10 sec naar 100km/u. Wat...
Door this 1 dag geleden