Het zal je zeker niet ontgaan zijn dat nieuwe aankondigingen van Tesla gepaard gaan met massahysterie zoals we die kennen bij Apple-producten of als Adele een nieuw album dropt. Nissan, die begrijpt het eigenlijk niet zo goed...
De Leaf is wereldwijd de meest verkochte elektrische wagen. Al voelen de Japanners met de voorbestelling-hype van de Tesla Model 3 de hete adem in hun nek. Het is dus tijd om ten strijde te trekken, in de vorm van een humoristische advertentie bijvoorbeeld.
In die advertentie vraagt Nissan zich openlijk af waarom je 1.000 dollar zou betalen om in een wachtrij te staan terwijl je meteen over een Leaf kan beschikken mét 4.000 dollar cashback. En hoewel de Japanners vergeten dat de Model 3 een totaal ander baasje is dan zo'n Leaf, kunnen we niet anders dan ze ergens wel gelijk geven.
Recente reacties
Dacia Duster krijgt nog dit jaar gezelschap van zevenzits ‘Bigster’
Is de bigster ook verkrijgbaar in een vijfzitter,voor meer bagageruimte te hebben? Mvg Dave
Door Muller dave 5 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een vennootschap en rij elektrisch... De wagen laadt ik thuis op en kreeg van de overheid...
Door David 5 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Geloof je het zelf? Stroohm wilt dit natuurlijk, want dan kunnen zij dik cashen. Maar dit is...
Door this 5 uur geleden
Kia EV9 GT komt eraan, krijgt “enorm vermogen” (2024)
Als je geen woekerprijzen hebt bij het openbaar laden (ze bestaan gelukkig), kom je nog steeds...
Door this 12 uur geleden