Een dolgelukkige eigenaar nam een tijd terug de sleutels van zijn Porsche 911 GT3 in ontvangst, reed er mee naar huis en kwam éénmaal aangekomen tot de conclusie dat de PDK Sportknop ontbrak op de middenconsole. Oeps.
Het lijkt wel of er rust een vloek op de laatste generatie Porsche 911 GT3. Eerste vlogen de motoren in brand, dan moesten alle modellen een nieuwe motor krijgen om dat euvel op te lossen en nu komen er meer en meer foutjes naar boven die je in de schoenen van de quality control kan schuiven.
Het laatste voorval is een gloednieuwe GT3 die niet beschikte over een PDK Sportknop op de middenconsole bij afgifte. Die zorgt er voor dat de automaat vuriger schakelt als je het circuit aan het bedwingen bent. Een probleem dat ze kunnen oplossen door gewoonweg die knop er in te proppen, maar het is frappant dat er steeds dingen mis gaan met de snelle Porsche. Zo was er eerder een klant die bij de dealer ontdekte dat er geen spoiler op zijn GT3 stond en een klant die vertrok met de plastic bescherming voor het transport nog tussen de veren.
Allemaal geïsoleerde voorvallen natuurlijk, maar voor een wagen met zo'n lage productie loopt er precies toch wel veel mis...
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 19 uur geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 19 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 1 dag geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 1 dag geleden