De Aston Martin Cygnet is er niet gekomen omdat A.M. zich wou toespitsen op een superdeluxe A-segmenter met de prijs van een leuke BMW 3. Hoewel het toch aardig gelukt is de Toyota iQ te verbouwen tot iets moois, blijft de Aston Martin-badge een vreemd zicht op de kleine neus. En aangezien Aston Martin de Cygnet niet verkocht krijgt, kan je maar beter wat pret beleven in de gebouwde stuks? En wat doe je dan? Gaan driften in een overdekte parking natuurlijk!
Recente reacties
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Ik mis wel de rallylichten ... ben ik de enige?
Door JPD 1 dag geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Vooral de EV versie is stevig geprijsd, aangezien die door GWM in China wordt gebouwd. BMW zal...
Door GLENN 1 dag geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Wtf, die prijzen... Wie heeft er zoveel geld teveel om uit te geven aan een klein stadswagentje?
Door FLP 1 dag geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 3 dagen geleden