Bij Mini is de grote nieuwigheid de plug-in hybride variant van de Countryman. Al moeten ze hem wel nog even opladen.
Groter, dat was de Countryman vooral geworden. 20 cm extra, die je voor vanalles en nog wat kan gebruiken. Maar in Brussel hebben de Mini-mannen ook de plug-in hybride Countryman bij. Nuttig gebruik van die twintig centimeter dus voor het batterijpak. Al gooien ze die elektrische aandrijving volledig onder de wagen, zodat je de bagageruimte onverminderd kan blijven gebruiken.
De technologie neemt Mini complexloos over van de BMW, waar we dezelfde opstelling vinden in de 225xe Active Tourer. Dat is dus de 1.5 driecilinder benzinemotor, met 136 pk die wordt aangevuld met een elektromotor tot een totaal van 224 pk.
Recente reacties
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een ev als firmawagen, en eentje prive aangekocht, zou ik dan twee laadpalen moeten...
Door Adriaan 3 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Bij de opstart van de digitale meters in Vlaanderen werd al rekening gehouden met eenvoudige...
Door Pieter 7 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
En wat met capaciteitstarief? Het is allemaal zo simpel niet. Ik heb geen vennootschap, ik krijg...
Door this 7 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Mij lijkt het dat de (negatieve) reacties hier vooral komen van mensen die een eigen vennootschap...
Door Bjorn 8 uur geleden